Min bästa kompis Madelene.

 
 
Madelene Ahlström
Det finns inte många människor i världen som skulle stå ut med mig, en sur och vresig liten bitch fast som aldrig riktigt kan rå för det. Men du står ut med mig, hur pain-in-the-ass jag än är. Du finns här, du hör av dig och det går oftast inte mer än en helg utan att vi träffas. Jag är så glad att du är min vän Madde och jag vill aldrig tappa kontakten med dig. Du är nog en utav få som förstår min humor, som skrattar åt mina skämt och har lika dålig humor själv. Jag har faktiskt stått ut med ditt eviga tjat om Justin Bieber och jag står ut med att du alltid är jobbig, men grejen är att
Jag älskar dig!♥
/Alexandra Blomster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0