I'm back bitches

 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hejsan mina vänner, som jag inte pratat med på evigheter, jag ska inte ljuga jag har faktist saknat er lite! 
men jag är bara så dålig på det här med att blogga, jag vet värkligen inte vad jag ska blogga om längre.
plus att min vardag har varit ganska full på sistånde, så bloggandet fick läggas på hyllan.
Men nu är jag tillbaka igen, ska försöka ta upp kameran tillockmed haha,
men ni får gärna komma med förslag om vad ni vill läsa här. så babes vad vill ni ha mer av på bloggen? 
Skolan idag var ganska rolig faktist, kanske var för att jag längtat så efter fredag, och its fridaaay!
Vi hade dock ett sickt kemi prov idag, Kemi är värkligen inte något av mina starka ämnen, hatar det!
Slutade runt kl 4 idag, då drog jag hem och tog en liten snabbis för att kolla julklappar med mamma och pappa.
Efter det kom jag hem och slängde mig inn i duschen med ansiktsmask och hårinpackning, 
så idag är en sånn där ta hand om sig själv dag för mig, men nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och gosa lite med katten, hade grymt nu finisar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVARA PÅ FRÅGORNA!

Svar: jag ska försöka svara så fort så möjligt, jag lovar!
Madelene

2012-12-09 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0