If a guy tells you he is different, he is just like all the others. If he really is different, he’ll show you, not tell you

jag är tråkig och har inte orkat att ta fram kameran det sista, så ni får en från saknade turkiet!

hejdär homies! jag mår inget bra alls om jag ska vara ärlig tvingade mig själv till skolan idag trots en massa saker så jag mår faktist rikdigt dåligt nu, huvudvärken dödar mig, hals ont som tar kål på mig!
och är varm och sen helt plutsligt fryser jag , så jag sitter och funderar på om jag ska tvinga mig till skolan imorgon endå. men nu ska jag iallafall sluta klaga och gå och tvätta bort sminket, pusss

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: love you <3

2012-03-28 @ 13:14:38
URL: http://joas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0