JAG HAR HÖSTLOV!

 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej jag heter Madde och jag blev avundsjuk på alla med pojkvän som kan ta söta puss bilder, så jag försökte på min älskade Kinder Maxi haha.

hej Fellas! Började dagen på ett bra humör eftersom det var sista dagen i skolan idag innan höstlooov.
Hade en bra dag i skolan, Pappa hämtade mig efter skolan för att dra en snabbis till överby, Jag köpte lite saker till rummet bara, Tapeter och lite färg.  Blir så glad när jag tänker på hur fint det kommer bli.
Påvägen hem släppte Han av mig vid Carro för att sedan Jag Carro och Ewe skulle dra vidare till Hannas Match där även Lallas befann sig, satt där upptryckta i ett hörn och fryste igäl, Haha Mina goa tjejer! 
När Matchen var slut skulle jag och min syster igentligen dragit på bio, men vi hade hemma mys istället. ♥
Imorgon ska jag upp tidigt för att sedan dra till Octobermarknaden ska nämnligen stå där och sälja med min klass, Nu ska jag ta fram lite saker tills imorgon!  pussar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0