8 things you did'nt know about me

vet inte alls vad jag ska skriva om, så jag tänkte göra en sånn där " 8 saker ni inte visste om mig" 

1. jag älskar musik och har gjort hela mitt liv, jag skriver mina egna låtar, älskar alllt med musik! 
 
2. Jag är inte hel svenk.
 
3. jag drömmer om att stå på en scen och sjunga mina egna låtar för tusentals människor.
 
4. jag har alltid älskat hundar ända sen jag var riktigt liten, jag har alltid velat ha en brun mops som ska heta Frans.
så fort jag fyller 18 och flyttar hemifrån så ska jag köpa mig en liten mops.
 
5. Australien eller USA är två länder jag gärna skulle vilja plugga i.
 
6. mitt hår är naturligt lockigt.
 
7. jag hatar ketchup, verkligen det värsta jag vet!
 
8. jag är jätte rädd för myror! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0