"Det vet vi både duuu och jaaaag, att så är det!"

God made us best friends, because he knew our mom couldn't handle us as sisters
 

"Jävla skithål"
"HAHAHHAHAHA"
"Fan va dum du är"
"Nej, jag orkar inte"
"Hänger du med till fyrkanten och köper gott?"
"det vet vi både duuuu och jaaag, att så är det!!!"
"Have a nice evening!"
"Lova på hedersord och samvete att du kommer till skolan på måndag!"
"Hej Lars"
"Hej! hejhejhejhejhej..."
Läraren säger till oss att det är grupparbete på tyskan:
"Nää, men tänkte faktiskt jobba med Viktor idag, sorry."
"Är du sur?"
"du gör mig sur när du frågar det."
"Ska vi göra snitzel och makaroner?"
"Kan jag följa med dig hem?"
Presenterar mig som Alexandra i telefonen:
"Hej det är madde är Lallas där?" "Det är lallas..."
 

Fysatan vad jag älskar dig. Till döden! 
- Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0