HEJHEJHEJ

 
söt osv..
hallådär mina gose björnar! var precis ute på en lång promenad i regnet med min hund, var rätt mysigt tills jag stötte på en av mina största rädslor en älg, sprang hem efter jag sett älgen. och nu sitter jag här och ska snart gå ner och sätta mig och dricka lite te tänkte jag.
idag har jag spenderat mestadels av tiden på Vargöns zoo, har blandannat hållt i lite ormar och i kamelonterna.
haha, när kl slagit 3 så drog jag och lallas till vänersborg en snabbis för att möta upp Carro och köpa nytt gym kort, Imorgon ska jag åka till Aliceballis, dem andra tjejerna håller nog på och fixar något eftersom att vi fyller år snart, men det lär ju bli riktigt kul iallafall. men nu måste jag kila! puss
 
glömm inte frågestunden nu finisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0