When i look in the mirror i don't even recognise myself

langar en ful gammal duckface webbild! 

hejsan! stannade lite över en timma för mycket på min praoplats, det kanske visar hur bra jag har det där.
riktigt snälla är personalen faktist, har för första gången matat en orm idag, har aldrig ens rört vid en orm innan men nu har jag haft min debut, inte så farligt som jag trode det skulle vara. 
igår var jag och tränade och efter det köpte jag och ett par andra brudar lite tacos och åkte hem till Hanna och började laga, efter vi käkat tog vi en l kvälls promenad, mysigt!
nu ska jag snart gå en promenad med mina fina kompisar Hanna och Carro, blir nog bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0