Fake a smile

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Världens finaste vän!
Jag älskar dig så stt det gör ont. Alla borde ha en vän som du. På riktigt! Inte cheesy comment utan det är verkligen så. Jag är så jävla lyckligt lottad över att ha dig i mitt liv. Jag förstår inte hur du orkar med mig! Men du är det finaste jag har och jag har lärt mig att livet kan ta slut på en sekund. Utan förvarning. Så jag vill inte vara för sent ute om det skulle hända dig något för då vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Om jag dör madde, om jag försvinner så vill jag att du ska veta att du är den enda som jag berättar exakt ALLT för. Varenda liten detalj av mitt liv vet du.
Och jag älskar dig mer än världen min allra bästaste vän!

Svar: Alexandra du förstår inte hur glad jag blir av det här, jag är så glad över att jag kan kalla dig för min allra bästa vän, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.du är värkligen bäst!
Madelene

2013-02-10 @ 23:00:44
URL: http://joas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0