I hate mondays

 
seg dag idag, typisk mondag, åh hatar värkligen den här dagen på veckan, då man vet att man har hela veckan famför sig, plus att det är tisdag imorgon och jag hatar tisdagar också, värsta dagarna på veckan.
Idag vaknade jag och bara kände att det värkligen inte var min dag idag, 
Så dagen var som förutsedd jobbig och inte den bästa, men that's life, i guess!
Avslutade skoldagen med lite pizza bak på hemkunskapen, det var mycket gott faktist.
kom hem runt 5, då jag och min syster gick och köpte lite choklad, detta var min highligt idag haha.
nu ska jag fortsätta se på Familjen annorlunda, sen ska jag se på Top modell, sen hoppar jag till sängs.
hoppas ni haft en bra dag! - puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0