10 saker ni inte visste om mig

 
1. Hundar har och har alltid haft en stor plats i mitt hjärta!
 
2. Jag överanvänder mina olika parfymer, dom tar värkligen slut hur fort som helst, något av det äckligaste som finns är folk som luktar illa enligt mig!
 
3. Böcker är inget för mig, läser iprincip aldrig!
 
4. Smöriga saker kan vara det äckligaste jag vet, alla som känner mig vet att jag hatar när det är smörigt, det äcklar mig bara.
 
5. min favorit tröja är antingen mitt boy-london linne eller en vit vanlit stickad tröja!
 
 
6. dom snyggaste människorna som existerar enligt mig är : Fransisco lachowski, joel kinnaman, Chris brown och ian somerhalder!
 
7. i mitt rum finns det bara 2 rosa saker och det är tröjor båda två.
 
8. Det mästa jag vill i livet är att bli reseledare.
 
9. Jag hatade lakrits när jag var liten, men har nu lärt mig att tycka om det.
 
10. Jag har aldrig åkt skidor i hela mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0