Svar om mitt gymnasium

 
 
 
hejsan! vilken skola och viljen linje går du?
Svar: jag går på Magnusåberg i trollhättan på hotell och turism programmet
 
hur är linjen du går, kan du berätta lite kort om den?
Svar: går ju som sagt hotell och turism, och jag triv bra, det känns värkligen som jag valt helt rätt linje eftersom att jag vill bli reseledare. När du går hotell och turism så specialliserar du dig mycket på hotell, konferens, turism och resor. och senare i årskurs 2 så ska du även välja inriktning då kan du välja mellan Turism och resor eller Hotell och konferens, det beror ju mest på vad du är intreserad av själv, men själva linjen är ganska soft faktiskt! 
 
vilken linje går du???
Svar: hotell och turism

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0