Dålig uppdatering, opsi

 
hallådär my faves, hur är det med er? jag ville bara börja med att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen,men ända sen påsklovet börjat och även innan det så har jag haft fullt upp.
Mitt påsklov hitills har bestått utav tandläkarbesök,jobb,varit statist och umgåtts med mina fina vänner.
Gårdagen börjades hos tandläkaren sen hamnade jag tillsammans med lallas på glassdate i solen och efter det träffade jag mike i några timmar.
Idag började jag dagen med att käka lite våfflor och sedan städa upp på mitt rum, senare gick jag på bio tillsammans med Caroline, och nu ligger jag nyduschad med favorit vaniljljusen tända och ska snart hoppa till sängs tänkte jag, hörs imorgon igen! - puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0