Små saker om mig

 
-  Mina absolut favorit filmer är Snabba Cash filmerna och Johan Falk - Kodnamn Lisa.
-  Jag älsar Thai mat
- Chris brown och joel kinnaman är mina ideal killar
- Jag fundrerar på att göra om hela bloggen
-  Jag älskar barnkläder
-  grillad majs är såså gott.
-  Jag är höjdrädd
-  Jag älskar myskvällar hos mormor 
-  Jag hatar disktrasor
-  När jag flyttar hemifrån så ska jag köpa en mops som jag ska döpa till Frans eller Frank
-  Nästan 100% av min släkt bor minst 3 timmar från staden jag bor i
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

kan inte du göra en video någon gång? där du pratar lix så vi får lära känna dig på ett annat sett?

2014-08-18 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0