Winners focus on winning, Losers focus on winners

- oj vad blek jag såg ut i den effekten.. -
 
Nu har även jag äntligen sommarlov,  startade dagen i skolan och fikade, lyssnade på rektorns standard snack och bara umgicks det sista med alla hotell och turism elever, vi var klara med allt runt tolv så då lämnade jag magnus åbergs gymnasiet för sista gången som en första års elev, nästa gång är jag tillbaka på mitt andra hem som 2:a och detta är om mer än 2 månader. ( märks det att jag har ångest?..) 
Idag har jag även hunnit med att ta en fika med min homie sedan även ätit thai med min familj.
Tidigare hade jag även mer planer för den här dagen till ära, men det kom hinder i vägen så fick röra om planerna
Hoppas ni alla haft en härlig fredag! - puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0