mys helg

 
 
Nu är helgen snart över och jag sitter här med fetaste söndagsångesten, men min helg har varit hur mysig som helst, igår åkte jag hem till tjejen på bilderna ovan för att ha en lugn mys helg, vi bestämmde oss för att åka till vattenpalatset på kvällen och bada, vilket vi gjorde och efter det hamnade vi inne på castello för att käka pizza, efter att ha suttit där i ett par timmar drog vi tillbaka och ställde oss och gjorde lite chokladbollar. Senare hamnade vi i soffan med lite godis framför någon film och somnade till den haha, När vi vaknade slängde vi på oss lite choklad ansiktsmask och satte oss och pluggade lite, efter det drog jag hemåt igen.
Nu sitter jag här i sängen nyduschad och tänkte hoppa till sängs, hoppas ni haft en bra helg! - puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0