My weekend


- Hela min helg har jag bara spenderat med mi familia -
 
igår så fyllde min systers pojkvän 23 år så vi åkte till hans familjs stuga på kusten i bovall där vi åt god mat och satt ute på altanen hela kvällen och bara umgicks,kändes som en riktig sommar kväll, mycket mysigt faktiskt.
 
Idag så är det ju morsdag, så för att uppskatta världens finaste mamma lite extra så åkte vi till en resturang och åt god mat och sedan efter det så hamnade vi hemma hos min mormor för lite fika, och oj vad mätt jag blev.
mer än så har inte min helg bestått utav, men sånna här helger behöver man också right?
Hoppas ni har uppskattat era mammor lite extra idag.
sen så tänkte jag bara önska alla mammor grattis på morsdag! (säger man ens så)
Hoppas ni alla haft en underbar helg. - puss
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0